»Pomembno je poudariti, da direktiva določa pogoje in postopke za izvajalce zunajsodnega reševanja potrošniških sporov ter zagotavlja, da imajo potrošniki dostop do učinkovitih mehanizmov reševanja sporov.«
»Opozarjamo, da Slovenija nima strategije potrošniške politike, da potrošniške organizacije niso vključene kot ključen deležnik v sprejemanje zakonodaje, ki posega v pravice potrošnikov, in da je zakon o varstvu potrošnikov samo kamenček v mozaiku urejanja položaja potrošnikov.«
»Potrošniške organizacije pa se sprašujejo, zakaj so porabili toliko časa in energije, da so potrošnikom preprečili vpogled v te informacije.«
»Vendar to ne pomeni, da se njihova vloga zmanjšuje – nasprotno, njihova vključenost v postopke reševanja potrošniških sporov ostaja bistvenega pomena.«
»Gre za način povpraševanja velike skupine potrošnikov, ki se združijo s ciljem pridobiti neko storitev ali izdelek po čim bolj ugodni ceni, kot potrošniška organizacija smo s takšnim pristopom začeli že pred leti, več kot se potrošnikov združi, večjo pogajalsko moč imajo v odnosu do ponudnikov.«
»Evropske potrošniške organizacije pozdravljamo stališče komisije o tem, da je treba potrošnike zaščititi pred strmim povišanjem cen hrane in začeti izvajati že sprejeti načrt za bolj trajnosten in odporen prehranski sistem, to je strategijo Od vil do vilic.«
»Za reševanje podnebne in okoljske krize je nujno, da potrošniki sprejemamo bolj trajnostne prehranske odločitve, hkrati pa je ključno, da se z vprašanjem zelenega zavajanja spoprimemo tudi na sistemski ravni.«
»Bil sem presenečen, ko mi je povedal, kako dolgo to traja, in mislim, da želijo rešiti ta spor. Jaz lahko pomagam in rad bi bil posrednik. Trenutno so vsepovsod le bombe. Pravijo, da kamor koli greš, naletiš na bombe. Je grozno. Če lahko kaj pomagam, mi le povejte.«
»Direktiva resno grožnjo, da bo zadušila ustvarjalnost, ki jo Evropa potrebuje.«
»Predlog ni usklajen z več evropskimi direktivami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju